TOYOTA AVENSIS FORUM

Forum użytkowników i miłośników samochodu Toyota Avensis




Teraz jest 25 paź 2014, o 19:25

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 113 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2 kwi 2007, o 20:37 
Offline
Administrator
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 lut 2007, o 23:47
Posty: 2622
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 49
Marka: Toyota
Model: Avensis T27
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2014
Silnik: 1.8
MOTOR-LIFE - Molekularna ochrona metalu

Motor-Life jest najwyższej światowej klasy uszlachetniaczem metalu sprawdzonym na trasach rajdowych oraz w codziennej eksploatacji silników, skrzyń biegów, dyferencjałów i innych podzespołów mechanicznych. Motor-Life nie zawiera teflonu, czyli PTFE, cząsteczek ołowiu, kulek miedzi i innych cząstek stałych. Tym samym nie zachodzi ryzyko zapychania filtrów i kanałów olejowych, a także nie ma problemów z odprowadzaniem ciepła.

Motor-Life zmieszany z dowolnym olejem silnikowym lub przekładniowym, syntetycznym bądź mineralnym, działa bezpośrednio na metal na poziomie molekularnym.

Motor-Life modyfikuje właściwości powierzchni trących i zdecydowanie zwiększa trwałość warstwy granicznej (smarnej) na powierzchni metali podlegających tarciu. Zwiększona warstwa graniczna jest trwała, odporna na działanie wysokich temperatur oraz obciążeń mechanicznych i redukuje znacznie współczynnik tarcia. Motor-Life jest więc uszlachetniaczem metalu, a nie tradycyjnym dodatkiem do oleju. Olej jest tylko i wyłącznie nośnikiem preparatu.
Dodatkowym walorem preparatu jest zapobieganie tzw. suchym startom. Jest dowiedzione, że w trakcie rozruchu zimnego silnika ulega on przyspieszonemu zużyciu, ponieważ przez pewien czas pracuje z przewagą tarcia suchego. Uszlachetniacz metalu Motor-Life pozostawia na częściach zimnego silnika zwiększoną warstwę graniczną. Start silnika następuje z poziomu tej warstwy, a więc nie zachodzi zjawisko startu suchego. Dla silnika ma to kapitalne znaczenie, skoro przyjmuje się że rozruch zimnego silnika znaczy tele, co przejechanie 300 - 400 km.
Zjawisko startu suchego występuje w każdym silniku nie zawierającym uszlachetniacza metalu. W silniku, skrzyni biegów i innych podzespołach samochodu taki środek ma ogromną rolę do spełnienia, ponieważ elementów trących poddanych obciążeniom, pracujących początkowo w niskiej a później w wysokiej temperaturze, jest bardzo wiele.

W rajdach największe problemy sprawia utrzymanie sprawności turbosprężarki (obroty rzędu 100'000/min). Motor-Life stosowany w najtrudniejszych warunkach rajdowych, przy ekstremalnych obciążeniach sprawia, że praca turbiny jest niezawodna.

Doskonałe efekty uzyskuje się dolewając Motor-Life do oleju napędowego. Skutek jest natychmiasto zauważalny w postaci lepszej dynamiki i łatwiejszego uruchamiania zimnego silnika. Praca pompy wtryskowej i wtrysków jest doskonalsza.

Bardzo dobre rezultaty uzyskuje się stosując Motor-Life także w innych podzespołach, w których występuje tarcie i temperatura, takich jak: skrzynia biegów, tylny i przedni dyferencjał, wspomaganie układu kierowniczego oraz klimatyzacja.

Motor-Life zmniejsza tarcie, zwiększa żywotność części, zmniejsza zużycie paliwa i zwiększa moc silnika.

Motor-Life to dynamika i oszczędność.

WARTO WIEDZIEĆ !!!
Motor-Life przeznaczony jest do silników benzynowych i wysokoprężnych, skrzyń biegów, przekładni oraz innych mechanizmów, między którymi występuje zjawisko tarcia.

Motor-Life nie zmienia plastycznych właściwości metalu, można więc metal poddawać dalszej obróbce.

Dzięki swym znakomitym właściwościom został zaadoptowany dla potrzeb przemysłu i sportu motorowego.

Motor-Life jest mieszalny ze wszystkimi olejami silnikowymi i przekładniowymi, olejami syntetycznymi i mineralnymi, płynami hydraulicznymi, olejem napędowym, etyliną oraz smarami. Oleje należy wymieniać zgodnie z

Motor-Life działa natychmiast po zastosowaniu

Jest zalecany do: samochodów, motocykli, samolotów, łodzi motorowych, maszyn i urządzeń z napędem spalinowym, elektrycznym, pneumatycznym, agregatów chłodniczych - klimatyzacji.
Można go używać do nowych i mocno wyeksploatowanych silników (również dwusuwowych) i innych mechanizmów bez względu na stopień zużycia).

Motor-Life aplikujemy do silnika przez wlew olejowy w odpowiednich (podanych w instrukcji) porcjach.

Jeżeli wcześniej do skrzyni biegów lub silnika był stosowany dodatek olejowy, np teflonowy, lub z dodatkiem miedzi lub ołowiu - należy wymienić olej i filtr oleju - i wlać Motor-Life

Temperatura silnika i oleju z którym mieszany jest Motor-Life nie ma znaczenia.

Motor-Life wstrzyknięty pod osłoną gumową tłoczka hamulcowego (która zabezpiecza tłoczek przed dostaniem się wody i innych zanieczyszceń) zapobiega jego blokowaniu i korozji.

Motor-Life jest nadzwyczaj skuteczny po wlaniu do oleju napędowego w ilości 250 ml na 50 litrów paliwa, posmarowane wówczas będą wszystkie newralgiczne części pompy wtryskowej i wtryskiwaczy. Po 15000 km przebiegu ponownie dolać Motor-Life do oleju napędowego.

Szczególnie zalecane jest dolewanie Motor-Life w ilości 250 ml na 50 litrów benzyny w samochodach z wtryskiem paliwa i w samochodach posiadających instalację gazową. Po 15000 km przebiegu ponownie ponownie dolać Motor-Life do benzyny.

W przypadku silników dwusuwowych Motor-Life dodawać w proporcji 50 ml na 1 litr oleju, który później będzie zmieszany z benzyną.

Doskonałe efekty uzysuje się stosując Motor-Life przy obróbce skrawaniem, podczas gwintowania, toczenia, itp.

Motor-Life można wlewać do silnika w każdym czasie, bez względu na stopień zużycia oleju znajdującego się w silniku.
Przy dynamicznej, sportowej jeździe należy wlewać Motor-Life do silnika przy każdej wymianie oleju.
Przy zwykłej eksploatacji pojazdu wlewać do silnika co 20000 km.
Do skrzyń biegów, dyferencjałów, przekładni kierowniczych stosować co 40000 km.

Dozowanie (średnio 50 ml na 1 litr oleju). Podane poniżej propozycje dotyczą warunków europejskich.

- silniki benzynowe - 50 ml na 1 litr oleju
- silniki wysokoprężne (diesel)- 70 ml na 1 litr oleju
- manualne skrzynie biegów - 50 ml na 1 litr oleju
- automatyczne skrzynie biegów - 250 ml na całą skrzynię
- dyferencjały samochodów osobowych - 50 ml na 1 litr oleju
- przekładnie kierownicze - 50 ml na 1 litr oleju
- klimatyzacje (samochody osobowe) - 50 ml na całą instalację

Wlanie większej dawki od zalecanej nie ma żadnych skutków negatywnych (w sporcie motorowym zalecane jest podwojenie dawki).

UWAGA : Motor-Life nie jest olejem. Chcąc sprawdzić autentyczność produktu, należy wlać niewielką jego ilość do wody.
Motor-Life wlany do wody opada na dno, ponieważ jego ciężar właściwy jest większy od ciężaru właściwego wody. Natomiast każdy olej wlany do wody pływa po jej powierzchni.

Produkt został przebadany w Polsce przez:
1. Instytut Technologii Eksploatacji Laboratorium Badań Tribologicznych w Radomiu, ul. Puławskiego 6/10 zgodnie z zaleceniami zawartymi w normach.
2. Przemysłowy Instytut Motoryzacji Warszawa ul. Jagielońska 55.
3. Specjalistę tribologa prof.dr hab.inż. Stanisława Labera z WSI Zielona Góra.

* Tekst z ulotki produktu.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 kwi 2007, o 20:49 
Offline
Administrator
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 lut 2007, o 23:47
Posty: 2622
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 49
Marka: Toyota
Model: Avensis T27
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2014
Silnik: 1.8
Nowością jest produkt o nazwie CeraTec firmy Liqui Moly.

Obrazek

Jest to najnowocześniejsza technologia ceramicznej ochrony każdego silnika. CeraTec po dodaniu do oleju silnikowego redukuje tarcie i zużycie. Chemicznie i termicznie stabilne mikroskopijne cząstki ceramiczne powodują efekt „lekkiego biegu” i zmniejszenie spalania paliwa. Opakowanie wystarcza na 5l oleju silnikowego. Przed zastosowaniem należy oczyścić silnik produktem Liqui Moly Motor Clean.

WŁAŚCIWOŚCI CERA TEC:

redukcja zużycia
mniejsze spalanie paliwa
dłuższa niezawodność silnika
do zastosowania w silnikach benzynowych i Diesla
do zastosowania również w pompach i sprężarkach
został przetestowany i uzyskał certyfikat TÜV
skuteczność działania do 50.000 km !!!


DLA MNIEJSZEGO ZUŻYCIA I DŁUŻSZEJ NIEZAWODNOŚCI SILNIKA:

Każdy przejechany kilometr prowadzi do utraty małej cząsteczki silnika. Przyczyną tego jest tarcie. Można to stwierdzić chociażby na podstawie zawartości drobin metalu w oleju silnikowym. Dzięki sprawdzonym dodatkom Liqui Moly Oil Additiv, Motor Protect oraz naszej nowości Cera Tec, zużycie to zostaje znacząco ograniczone. Mimo starań uczynienia metalowych części idealnie gładkimi, posiadają one mikroskopijne niewidoczne gołym okiem nierówności. Nierówności te po zastosowaniu stałych środków smarnych takich jak dwusiarczek molibdenu (MoS2) (Rys. 1) lub mikrocząstki ceramiczne zostają wyrównane. Dzięki takiemu polepszeniu jakości powierzchni zostaje zredukowane tarcie i zużycie silnika. Środki chemiczne takie jak modyfikatory tarcia, do których należy Motor Protect (Rys. 2), prowadzą do chemicznego połączenia się z metalową powierzchnią. Chropowatości części metalowych zostają przez to wygładzone. Cera Tec (Rys. 3) łączy w sobie obie te powyższe zasady. Mikroskopijne cząstki smarne wypełniają nierówności metalu a chemiczna reakcja powoduje ochronę i wygładzenie powierzchni metalowej.

Obrazek
rys.1

Obrazek
rys.2

Obrazek
rys.3


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 3 kwi 2007, o 07:21 
Offline
Mistrz
Mistrz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 lut 2007, o 23:17
Posty: 1480
Lokalizacja: 3M
MaŁy_RaDeK napisał(a):
MOTOR-LIFE - Molekularna ochrona metalu
Doskonałe efekty uzyskuje się dolewając Motor-Life do oleju napędowego. Skutek jest natychmiasto zauważalny w postaci lepszej dynamiki i łatwiejszego uruchamiania zimnego silnika. Praca pompy wtryskowej i wtrysków jest doskonalsza.

To mnie zszokowało... :wow:
A generalnie mam gdzieś głęboko wbudowany sceptycyzm do takich dodatków... Bo czy przez przypadek, gdyby naprawdę były takie rewelacyjne, to nie byłyby w powszechnym użyciu ??? A nie są - i to mnie zawsze zastanawiało...

A w co jak w co - ale w pełni sprawnym samochodzie nie wierzę w żadne przyrosty dynamiki poza przyrostem dynamiki debetowania własnego konta bankowego... Chyba, że mnie ktos przekona... :jezyk: :jezyk: :jezyk:

_________________
Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieselem... :diabel:
Nie da Ci tego żadna dziewczyna, co może dać Ci w benzynie turbina! :ok:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 kwi 2007, o 11:32 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 26 mar 2007, o 20:32
Posty: 448
Lokalizacja: Wrocław/trzebnica
Ja tam wole lać lepsze paliwo vide ON Ultimate na BP, szczególnie, że D4D jest dość czułe, natomiast jak już to wleje do oleju silnikowego Xeramic raz na 2 wymiany oleju, czyli co 20kkm. Na początku czuć bardzo delikatnie, ale później po 1 kkm efekt wlania jest niezauważalny

_________________
Obrazek
Hilux 140KM@370Nm
Yaris 90KM@210Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 3 kwi 2007, o 12:25 
Offline
Guru
Guru
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 lut 2007, o 22:22
Posty: 2543
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 1
Marka: Skoda
Model: Superb Combi
Rocznik: 2010
Silnik: 1.8TSI
ayrsen napisał(a):
A generalnie mam gdzieś głęboko wbudowany sceptycyzm do takich dodatków... Bo czy przez przypadek, gdyby naprawdę były takie rewelacyjne, to nie byłyby w powszechnym użyciu ??? A nie są - i to mnie zawsze zastanawiało...


Mam to samo - z akcentem zwłaszcza na magnetyzery. Najbardziej mnie zastanawia rozbieżność opinii w przypadku tych ostatnich. Bo o ile zupełnie zrozumiałe są rewelacje nt. ich działania głoszone przez sprzedawców, to znam też opinie zupełnie niezależne, potwierdzające (w mniejszym lub większym stopniu) te "rewelacje". Z kolei więcej jest chyba opinii negatywnych, więc powstaje pytanie: ossochozi ??? ? Od czego to może zależeć: od fazy księżyca, numeru rejestracyjnego, czy koloru samochodu... Bo chyba nie od sposobu montażu - gdyby tak było, to ktoś pewnie umiałby to założyć tak, żeby zawsze działało dobrze.

Trochę OT, ale identyczne mam zdanie o takich "miksturach" do silnika :tak:


Pozdro,
Marek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 kwi 2007, o 21:09 
Offline
Administrator
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 lut 2007, o 23:47
Posty: 2622
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 49
Marka: Toyota
Model: Avensis T27
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2014
Silnik: 1.8
No cóż... Ktoś to robi i sprzedaje, więc pomyślałem, że warto wiedzieć... ;-)
Stosowałem Motor-Life w Corolli (miała już ponad 10 latek) i po wlaniu tego "cuda"
silnik chodził jakby lepiej (na pewno lepiej odpalała).
Myślę, że stosowane obecnie oleje są na tyle dobre, że te dodatki nie są absolutnie konieczne.
Portal, zdania jak zawsze będą podzielone... Pamiętaj jednak, że jeśli "coś" nie działa lub nie przynosi oczekiwanego efektu w Twoim samochodzie, to nie znaczy, że nie działa u innych :tak:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 kwi 2007, o 22:23 
Offline
Guru
Guru
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 lut 2007, o 22:22
Posty: 2543
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 1
Marka: Skoda
Model: Superb Combi
Rocznik: 2010
Silnik: 1.8TSI
MaŁy_RaDeK napisał(a):
No cóż... Ktoś to robi i sprzedaje, więc pomyślałem, że warto wiedzieć... ;-)
Stosowałem Motor-Life w Corolli (miała już ponad 10 latek) i po wlaniu tego "cuda"
silnik chodził jakby lepiej (na pewno lepiej odpalała).


No i mnie chodzi m. in. o to "jakby". Wierzę, że akurat w Twoim przypadku coś się rzeczywiście poprawiło. Rzecz w tym, że jeśli mogę tylko mieć nadzieję, że a nuż widelec zadziała też u mnie, to z góry odpuszczam sobie takie środki.

MaŁy_RaDeK napisał(a):
Portal, zdania jak zawsze będą podzielone... Pamiętaj jednak, że jeśli "coś" nie działa lub nie przynosi oczekiwanego efektu w Twoim samochodzie, to nie znaczy, że nie działa u innych :tak:


Pewnie, że dużo zależy od samochodu. Ale moim zdaniem jeszcze więcej od oczekiwań właściciela, a także od jego podatności na "efekt psychologiczny" - który często bywa niestety jedynym :-)

Pozdro,
Marek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 kwi 2007, o 22:25 
Offline
Administrator
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 lut 2007, o 23:47
Posty: 2622
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 49
Marka: Toyota
Model: Avensis T27
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2014
Silnik: 1.8
Portal napisał(a):
Ale moim zdaniem jeszcze więcej od oczekiwań właściciela, a także od jego podatności na "efekt psychologiczny" - który często bywa niestety jedynym

Ale to już zupełnie inna bajka... ;-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 lis 2007, o 20:40 
Online
Spamer
Spamer
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 paź 2007, o 12:40
Posty: 6266
Lokalizacja: Białołęka Warszawa / Lommedalen
Pochwały: 49
Marka: Nissan
Model: X-trail
Rocznik: 2004
Silnik: 2.2 dCI
Witam.

Mam pytanko kto jakich dodatków używa do diesla? Kto co wlewa do banku? Jest to mój pierwszy diesel i od wakacji nic takiego nie wlewałem, ale w końcu przed zimą chce przy najbliższym tankowaniu wlać do baku. Napiszcie co polecacie i co sami wlewacie?


Pozdrawiam
Piotrek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 lis 2007, o 20:46 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany

Dołączył(a): 10 sie 2007, o 23:25
Posty: 591
Lokalizacja: Biała Podlaska
Marka: Corolla
Model: E12
Rocznik: 2006
Silnik: 1ND-TV
Ostatnio kupiłem na Shell'u środek do ON, który podobno czyści wtryski, konserwuje i pozwala na lepsze spalanie ON. Środek taki (200 ml) wlewa się na 40-50 l ON. Czy czuje jakąś róznice w jeździe czy odpalaniu silnika? Trudno powiedzieć, jak na razie żadnych "wodotrysków" nie zauważyłem. Najlepiej jednak lać po prostu dobrej jakości paliwo, niekonicznie Premium, wtedy czuć, że silnik dynamiczniej pracuje.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 lis 2007, o 20:52 
Online
Spamer
Spamer
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 paź 2007, o 12:40
Posty: 6266
Lokalizacja: Białołęka Warszawa / Lommedalen
Pochwały: 49
Marka: Nissan
Model: X-trail
Rocznik: 2004
Silnik: 2.2 dCI
grzechu napisał(a):
Ostatnio kupiłem na Shell'u środek do ON, który podobno czyści wtryski, konserwuje i pozwala na lepsze spalanie ON. Środek taki (200 ml) wlewa się na 40-50 l ON. Czy czuje jakąś róznice w jeździe czy odpalaniu silnika? Trudno powiedzieć, jak na razie żadnych "wodotrysków" nie zauważyłem. Najlepiej jednak lać po prostu dobrej jakości paliwo, niekonicznie Premium, wtedy czuć, że silnik dynamiczniej pracuje.



A co to był za środek? Produkt Shell-a czy czy innej firmy? Jaka jest cena za taki płyn? Dziś oglądałem produkt firmy Sonax 250 ml za 20 zł, ale nadal czekam na Wasze opinie.


Pozdrawiam
Piotrek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 lis 2007, o 20:56 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany

Dołączył(a): 10 sie 2007, o 23:25
Posty: 591
Lokalizacja: Biała Podlaska
Marka: Corolla
Model: E12
Rocznik: 2006
Silnik: 1ND-TV
Jest to środek oryginalny Shell'a. Koszt jest bardzo niewielki - 8 zł za buteleczkę 200 ml. Znjadziesz go na każdej stacji Shell. Oddzielnie dla benzyny i ON - dwa różne - zawsze stoją obok siebie. :-)
Możesz jeszcze spróbować zastosować środek czyszcząco-konserwujący Valvolinem, koszt trochę wyższy, specjalnie dla silnków diesla z dużym przebiegiem z serii Maxlife:
http://allegro.pl/item272356447_valvoli ... aner_.html


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 lis 2007, o 21:05 
Online
Spamer
Spamer
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 paź 2007, o 12:40
Posty: 6266
Lokalizacja: Białołęka Warszawa / Lommedalen
Pochwały: 49
Marka: Nissan
Model: X-trail
Rocznik: 2004
Silnik: 2.2 dCI
Dzięki wielkie za odpowiedź!!
Przy najbliższym tankowaniu postaram się zaopatrzyć w taki otóż preparat.


Pozdrawiam
Piotrek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 lis 2007, o 21:40 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany

Dołączył(a): 10 sie 2007, o 23:25
Posty: 591
Lokalizacja: Biała Podlaska
Marka: Corolla
Model: E12
Rocznik: 2006
Silnik: 1ND-TV
Polecam się na przyszłość ;-) . Szczerze mówiąc to tego środka Valvoline nie próbowałem i też się przymierzam do kupna.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 lis 2007, o 21:50 
Online
Spamer
Spamer
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 paź 2007, o 12:40
Posty: 6266
Lokalizacja: Białołęka Warszawa / Lommedalen
Pochwały: 49
Marka: Nissan
Model: X-trail
Rocznik: 2004
Silnik: 2.2 dCI
Nie omieszkam skorzystać :) A teraz piffko stawiam :)


Pozdrawiam
Piotrek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 sty 2008, o 07:26 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 paź 2007, o 04:56
Posty: 849
Lokalizacja: Wrocław
Marka: toyota
Model: avensis T25
Rocznik: 2003
Silnik: 2.0 1CDFTV
Przecież na dobrych stacjach do paliwa producenci stosują różne dodatki, polepszające jego parametry a to na zimę a to czyszczące a to jeszcze inne wystarczy poczytać reklamy vervy , V power czy Ultimate, czy więc warto jeszcze raz lać dodatki w postaci jakichś "uszlachetniaczy" moim zdaniem nie.

_________________
gregor
LiftbackT25


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 sty 2008, o 08:52 
Online
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lis 2007, o 08:12
Posty: 17521
Lokalizacja: Schwäbisch Hall
Pochwały: 196
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2001
Silnik: 2.0 D4D 1cdftv
MaŁy_RaDeK napisał(a):
Mimo starań uczynienia metalowych części idealnie gładkimi, posiadają one mikroskopijne niewidoczne gołym okiem nierówności. Nierówności te po zastosowaniu stałych środków smarnych takich jak dwusiarczek molibdenu (MoS2) (Rys. 1) lub mikrocząstki ceramiczne zostają wyrównane.

to po co operacja honowania gladzi cylindrowej? ???
powoduje ona ze cylinder nie jest idealnie gladki, i moze na nim utrzymac sie film olejowy, zupelnie gladki to mialem cylinder jak rozebralem silnik od mojego golfa po 450 tys km :tak:
ja bym czegos takiego nie wlal do silnika´ :-D

pozdr :-D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 sty 2008, o 15:07 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 11 cze 2007, o 15:02
Posty: 490
Lokalizacja: Minsk, Bialorus
Pochwały: 7
Marka: Toyota
Model: Corolla E12 Hatch
Rocznik: 2007
Silnik: 1.4 D4-D
Wedlug mnie, to raczej nie dodawac nic a ni do silnika, a ni do tankowiska, bo moze stac sie tak, ze dodatek kiedys przymusowo zamieni plyn poczatkowy... :-(

_________________
Toyota - lepsza od samolota :)

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 lut 2008, o 15:04 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 13 wrz 2007, o 08:35
Posty: 5
Lokalizacja: Łódź
Marka: Avensis
Model: T22
Rocznik: 2000
Silnik: 2.0 D4D
Silnik 2.0 D4D odmówił mi posłuszenstwa po przejechaniu 100 km z uszlachetniaczem w baku. Nie pamietam jak sie nazywał, był w czarnej fiolce i kosztował ok 16zł.
Dolałem tego g...wna przy 130tys km przebiegu pierwszy raz. i nigdy wiecej tego nie zrobie bo kosztowało mnie to ok 1 000zł(czyszczenie całego układu zasilania palwem). Owszem nie ma tego złego... bo teraz zapala jak "ciepła benzynka":)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 lut 2008, o 16:13 
Offline
Mistrz
Mistrz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 mar 2007, o 23:27
Posty: 1396
Lokalizacja: Białystok
Pochwały: 4
Czyli jednak pomogło. Końcowy efekt po zastosowaniu tego środka jest taki, że układ paliwowy masz czysty :-) :-) :-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 lut 2008, o 16:53 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 13 wrz 2007, o 08:35
Posty: 5
Lokalizacja: Łódź
Marka: Avensis
Model: T22
Rocznik: 2000
Silnik: 2.0 D4D
tak :) takie dodatki moga tez pomóc w wymianie wtrysków:))) na szczęście moje uratowali, pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 cze 2009, o 14:29 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 20 lis 2008, o 19:03
Posty: 114
Lokalizacja: z Wrocławia
Marka: Toyota
Model: t25
Rocznik: 2006
Silnik: 1.8
Czy ktos z was testował modyfikator plus ponoc auto po przejechaniu 1000 kliometrow pali mniej a i moc wzrasta o kilka koni mechanicznych. Co o tym sądzicie

_________________
Karlito

ATS


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 cze 2009, o 14:38 
Offline
Moderator
Moderator

Dołączył(a): 21 kwi 2007, o 14:03
Posty: 1419
Lokalizacja: Kielce
wg mnie nie warto inwestowac w takie srodki - to zwykly chwyt marketingowy
lepiej zalej paliwo dobrej klasy, wlej dobry olej, dbaj o filtry i bedziesz miec moc taka jak przewiduje producent.

_________________
opcja SZUKAJ Twoim przyjacielem...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 cze 2009, o 17:08 
Offline
Administrator
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 lut 2007, o 23:47
Posty: 2622
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 49
Marka: Toyota
Model: Avensis T27
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2014
Silnik: 1.8
karlito_26 napisał(a):
Czy ktos z was testował modyfikator plus

Ja wlałem do silnika Ceramizer...

karlito_26 napisał(a):
ponoc auto po przejechaniu 1000 kliometrow pali mniej a i moc wzrasta o kilka koni mechanicznych.

Takie rzeczy to tylko w erze ;-)
A tak serio, to po pomiarze sprężania (po przejechaniu jakiś 4 tys. km) wyszło, że kompresja wzrosła o ok. 1 bar.
Poza tym nie zauważyłem żadnych efektów w stylu zmniejszone spalanie, łatwiejszy rozruch czy cichsza praca.
Silnik się nie rozleciał, nie zatarł, efektów negatywnych nie widzę, więc zalać można :tak:

Wlałem również Ceramizer do skrzyni biegów - nie zauważyłem różnicy w pracy.


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 cze 2009, o 15:50 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 20 lis 2008, o 19:03
Posty: 114
Lokalizacja: z Wrocławia
Marka: Toyota
Model: t25
Rocznik: 2006
Silnik: 1.8
dzieki wielie za odpowiedz to chyba szkoda wydawac na to 150zl.

_________________
Karlito

ATS


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 cze 2009, o 23:22 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 20 cze 2009, o 23:12
Posty: 1
Lokalizacja: sosnowiec
witam . ja zalałem modyfikator plus przejechałem na razie około 400 km ale według mnie samochód jeździ energicznie z dnia na dzień jak by lepiej , silnik trochę ciszej pracuje o spalaniu to trochę za wcześnie żeby pisać , jak będę widział jakieś zmiany to napisze , ja nie żałuje tych 150 zł :)

_________________
robert


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 cze 2009, o 19:06 
Offline
Administrator
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 lut 2007, o 23:47
Posty: 2622
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 49
Marka: Toyota
Model: Avensis T27
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2014
Silnik: 1.8
robertrp74 napisał(a):
według mnie samochód jeździ energicznie z dnia na dzień jak by lepiej

Kolega mnie na to namawiał...
Załał do Cariny i również twierdzi, że autko "ożyło".
Ja na razie nie mam w planach zalewać więcej wynalazków ;-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 cze 2009, o 17:06 
Offline
Mistrz
Mistrz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 gru 2008, o 16:03
Posty: 1363
Lokalizacja: Wrocław
Pochwały: 5
Marka: Avensis
Model: Verso
Rocznik: 2002
Silnik: D4D
tu macie wypowiedzi właściciela firmy która robiłą testy. jego wypowedzi zostały wycięte w programie :jezyk: . http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php?t=5841


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 lip 2009, o 17:00 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 10 lip 2009, o 16:57
Posty: 1
Lokalizacja: lubin
Hej. Jestem nowym forumowiczem. Po takim rozgłosie o środku modyfikator plus postanowiłem dodać coś od siebie, gdyż jestem z tych, którzy go wlali. Rezultat - jak najbardziej chwalebny. Informacje przekazane z reklam są zgodne z prawdą a ja jestem naprawdę zadowolony.

Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 lip 2009, o 18:18 
Offline
Mistrz
Mistrz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 gru 2008, o 16:03
Posty: 1363
Lokalizacja: Wrocław
Pochwały: 5
Marka: Avensis
Model: Verso
Rocznik: 2002
Silnik: D4D
zagęszczacz do oleju i tyle. lałem kiedys podobny...ceramizer, efektu po 10tys juz nie ma. ogolnie pic na wodę.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 113 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Toyota Avensis - nasza pasja...

Strony partnerskie: checkengine.eu | auto.com.pl | motostat.pl | ceramizer.pl | dobrymechanik.net | Polska Jazda | Auto Giełda


PayPal